Tóth Edit:
Az Országos kompetenciamérés hatása a tanítási munkára pedagógusinterjúk alapján.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 115 (2).
pp. 115-138.
ISSN 0025-0260
(2015)
Előnézet |
Szöveg
Toth_MPed20152115.pdf - Megjelent verzió Download (499kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|
|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
| Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |
| Publikáció dátuma: | 2015 | |
| Kötet: | 115 | |
| Szám: | 2 | |
| Oldalak: | pp. 115-138 | |
| ISSN: | 0025-0260 | |
| Kiadó: | SZTE BTK | |
| Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
| Nyelv: | magyar | |
| MTMT rekordazonosító: | 2922225 | |
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.17670/MPed.2015.2.115 | |
| Dátum: | 2016. Jan. 12. 23:03 | |
| Utolsó módosítás: | 2018. Aug. 09. 10:09 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6024 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika