Pásztor Attila; Molnár Gyöngyvér; Csapó Benő:
Technology-based assessment of creativity in educational context: the case of divergent thinking and its relation to mathematical achievement.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 18.
pp. 32-42.
ISSN 1871-1871
(2015)
![]() |
Szöveg
2015_Pasztor_Molnar_Csapo_creativity.pdf - Megjelent verzió Zárt hozzáférés: Csak az archívum karbantartója Download (1MB) | Másolat kérése |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY | |||
Publikáció dátuma: | 2015 | |||
Kötet: | 18 | |||
Oldalak: | pp. 32-42 | |||
ISSN: | 1871-1871 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 2896790 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2015.05.004 | |||
Dátum: | 2016. Jan. 12. 22:50 | |||
Utolsó módosítás: | 2018. Aug. 14. 15:27 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/6023 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 26 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |