Hódi Ágnes; B. Németh Mária; Korom Erzsébet; Tóth Edit:
Examining the relationship between the "Matthew effect" in Hungarian students’ reading developmental trajectory and school-readiness skills.
In: American Educational Research Association - 2013 Annual Meeting (AERA 13): Education and Poverty: Theory, Research, Policy and Praxis, 27 April - 1 May 2013, San Francisco.
Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf.
(Kéziratban)
Előnézet |
Szöveg
Examining the Relationship Between the -Matthew Effect- in Hungarian Students' Reading Developmental Trajectory and School-Readiness Skills.pdf - Benyújtott verzió Download (368kB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
610416.1.pdf - Megjelent verzió Download (225kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||||
---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Konferencia vagy workshop anyag (Előadás) | ||||
Publikáció dátuma: | 2013 | ||||
Oldalak: | Terjedelem: 8p.-Azonosító: 610416.1.pdf | ||||
Kiadó: | AERA | ||||
Kiadás helye: | San Francisco | ||||
Kar/Egység: | Bölcsészettudományi Kar | ||||
Tanszék: | MTA-SZTE Képességfejlődés Kutatócsoport | ||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||
Nyelv: | angol | ||||
MTMT rekordazonosító: | 2505042 | ||||
Dátum: | 2014. Feb. 07. 09:41 | ||||
Utolsó módosítás: | 2018. Aug. 23. 11:16 | ||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/4145 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |