Mohammed Saif Husam; Kinyó László:
Differences between Arabic and English medium school learners in terms of e-learning technology acceptance and use from the aspect of the constructivist learning approach.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 26 (3).
pp. 256-287.
ISSN 1302-6488
(2025)
Előnézet |
Szöveg
10.17718-tojde.1550754-4217221_Mohammed_Kinyo.pdf - Megjelent verzió Download (605kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2025 | ||
| Kötet: | 26 | ||
| Szám: | 3 | ||
| Oldalak: | pp. 256-287 | ||
| ISSN: | 1302-6488 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 36226151 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.17718/tojde.1550754 | ||
| Dátum: | 2025. Dec. 08. 09:32 | ||
| Utolsó módosítás: | 2025. Dec. 08. 09:32 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/38455 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika