Differences between Arabic and English medium school learners in terms of e-learning technology acceptance and use from the aspect of the constructivist learning approach

Mohammed Saif Husam; Kinyó László: Differences between Arabic and English medium school learners in terms of e-learning technology acceptance and use from the aspect of the constructivist learning approach.
TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION, 26 (3). pp. 256-287. ISSN 1302-6488 (2025)

[thumbnail of 10.17718-tojde.1550754-4217221_Mohammed_Kinyo.pdf]
Előnézet
Szöveg
10.17718-tojde.1550754-4217221_Mohammed_Kinyo.pdf - Megjelent verzió

Download (605kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Mohammed Saif Husam MTMT
Kinyó László MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: TURKISH ONLINE JOURNAL OF DISTANCE EDUCATION
Publikáció dátuma: 2025
Kötet: 26
Szám: 3
Oldalak: pp. 256-287
ISSN: 1302-6488
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 36226151
DOI azonosító: https://doi.org/10.17718/tojde.1550754
Dátum: 2025. Dec. 08. 09:32
Utolsó módosítás: 2025. Dec. 08. 09:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/38455

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben