Identity processing styles and academic achievement: focus on academic motivation as a moderator among technical and vocational education and training (TVET) students in Kenya

Achuodho Hamphrey Ouma; Pikó Bettina: Identity processing styles and academic achievement: focus on academic motivation as a moderator among technical and vocational education and training (TVET) students in Kenya.
COGENT EDUCATION, 12 (1). ISSN 2331-186X (2025)

[thumbnail of CogentEducation_2025.pdf]
Előnézet
Szöveg
CogentEducation_2025.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Achuodho Hamphrey Ouma
Pikó Bettina MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: COGENT EDUCATION
Publikáció dátuma: 2025
Kötet: 12
Szám: 1
Terjedelem: 20
Közlemény azonosító: 2584873
ISSN: 2331-186X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 36456148
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/2331186X.2025.2584873
Dátum: 2025. Nov. 27. 09:35
Utolsó módosítás: 2025. Nov. 27. 09:35
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/38393

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet