Achuodho Hamphrey Ouma; Pikó Bettina:
Identity processing styles and academic achievement: focus on academic motivation as a moderator among technical and vocational education and training (TVET) students in Kenya.
COGENT EDUCATION, 12 (1).
ISSN 2331-186X
(2025)
Előnézet |
Szöveg
CogentEducation_2025.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | COGENT EDUCATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2025 | ||
| Kötet: | 12 | ||
| Szám: | 1 | ||
| Terjedelem: | 20 | ||
| Közlemény azonosító: | 2584873 | ||
| ISSN: | 2331-186X | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 36456148 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/2331186X.2025.2584873 | ||
| Dátum: | 2025. Nov. 27. 09:35 | ||
| Utolsó módosítás: | 2025. Nov. 27. 09:35 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/38393 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

