Az országimázs javításának gazdaságstatisztikai megközelítése – 1. rész: A turizmus és az országbrand kapcsolatrendszere [An Economic Statistical Approach to Improving Country Image– Chapter 1: The Relationship Between Tourism and the Country Brand]

Kálmán Botond Géza; Malatyinszki Szilárd; Afadzinu Sewornu Kobla: Az országimázs javításának gazdaságstatisztikai megközelítése – 1. rész: A turizmus és az országbrand kapcsolatrendszere [An Economic Statistical Approach to Improving Country Image– Chapter 1: The Relationship Between Tourism and the Country Brand].
CONTROLLER INFO, 12 (3). pp. 54-60. ISSN 2063-9309 (2024)

[thumbnail of Controller_2024_3-54-60.pdf]
Előnézet
Szöveg
Controller_2024_3-54-60.pdf - Megjelent verzió

Download (222kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Kálmán Botond Géza MTMT
Malatyinszki Szilárd MTMT
Afadzinu Sewornu Kobla MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: CONTROLLER INFO
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 12
Szám: 3
Oldalak: pp. 54-60
ISSN: 2063-9309
Kar/Egység: Gazdaságtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 35211529
DOI azonosító: https://doi.org/10.24387/CI.2024.3.9
Dátum: 2025. Okt. 20. 10:47
Utolsó módosítás: 2025. Okt. 20. 10:47
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/38055

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet