Exploring the Relationships Between L2 Motivation, Anxiety, and English Proficiency of Ethiopian Preparatory School Students

Welesilassie Merih Welay; Nikolov Marianne: Exploring the Relationships Between L2 Motivation, Anxiety, and English Proficiency of Ethiopian Preparatory School Students.
ENGLISH TEACHING & LEARNING, 49. pp. 683-707. ISSN 1023-7267 (2025)

[thumbnail of 35786820.pdf]
Előnézet
Szöveg
35786820.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
[thumbnail of 35786820.pdf]
Előnézet
Szöveg
35786820.pdf - Elfogadott verzió

Download (1MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Welesilassie Merih Welay MTMT
Nikolov Marianne MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ENGLISH TEACHING & LEARNING
Publikáció dátuma: 2025
Kötet: 49
Oldalak: pp. 683-707
ISSN: 1023-7267
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 35786820
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s42321-024-00199-4
Dátum: 2025. Szep. 25. 12:30
Utolsó módosítás: 2025. Nov. 07. 09:03
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37745

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben