Welesilassie Merih Welay; Nikolov Marianne:
Exploring the Relationships Between L2 Motivation, Anxiety, and English Proficiency of Ethiopian Preparatory School Students.
ENGLISH TEACHING & LEARNING, 49.
pp. 683-707.
ISSN 1023-7267
(2025)
Előnézet |
Szöveg
35786820.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Előnézet |
Szöveg
35786820.pdf - Elfogadott verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | ENGLISH TEACHING & LEARNING | ||
| Publikáció dátuma: | 2025 | ||
| Kötet: | 49 | ||
| Oldalak: | pp. 683-707 | ||
| ISSN: | 1023-7267 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 35786820 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s42321-024-00199-4 | ||
| Dátum: | 2025. Szep. 25. 12:30 | ||
| Utolsó módosítás: | 2025. Nov. 07. 09:03 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37745 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika