Kiss Renáta Mária; Csapó Benő:
Technology-Based Assessment of Phonological Awareness in Kindergarten.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD, 57 (1).
pp. 25-49.
ISSN 0020-7187
(2024)
Előnézet |
Szöveg
s13158-023-00386-7.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD | ||
| Publikáció dátuma: | 2024 | ||
| Kötet: | 57 | ||
| Szám: | 1 | ||
| Oldalak: | pp. 25-49 | ||
| ISSN: | 0020-7187 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 34537044 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s13158-023-00386-7 | ||
| Dátum: | 2025. Aug. 22. 12:56 | ||
| Utolsó módosítás: | 2025. Aug. 22. 12:56 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37503 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

