Technology-Based Assessment of Phonological Awareness in Kindergarten

Kiss Renáta Mária; Csapó Benő: Technology-Based Assessment of Phonological Awareness in Kindergarten.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD, 57 (1). pp. 25-49. ISSN 0020-7187 (2024)

[thumbnail of s13158-023-00386-7.pdf]
Előnézet
Szöveg
s13158-023-00386-7.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Kiss Renáta Mária MTMT
Csapó Benő MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF EARLY CHILDHOOD
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 57
Szám: 1
Oldalak: pp. 25-49
ISSN: 0020-7187
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34537044
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s13158-023-00386-7
Dátum: 2025. Aug. 22. 12:56
Utolsó módosítás: 2025. Aug. 22. 12:56
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37503

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet