Bridging theoretical gaps to improve students’ academic success in higher education in the digital era: A systematic literature review

Tareke Tsehaynew Getaneh; Oo Tun Zaw; Józsa Krisztián: Bridging theoretical gaps to improve students’ academic success in higher education in the digital era: A systematic literature review.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH OPEN, 9. ISSN 2666-3740 (2025)

[thumbnail of Highereducation_2025.pdf]
Előnézet
Szöveg
Highereducation_2025.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Tareke Tsehaynew Getaneh MTMT
Oo Tun Zaw MTMT
Józsa Krisztián MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH OPEN
Publikáció dátuma: 2025
Kötet: 9
Terjedelem: 12
Közlemény azonosító: 100510
ISSN: 2666-3740
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 36285361
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.ijedro.2025.100510
Dátum: 2025. Aug. 27. 15:32
Utolsó módosítás: 2025. Aug. 27. 15:32
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37482

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet