Tareke Tsehaynew Getaneh; Oo Tun Zaw; Józsa Krisztián:
Bridging theoretical gaps to improve students’ academic success in higher education in the digital era: A systematic literature review.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH OPEN, 9.
ISSN 2666-3740
(2025)
Előnézet |
Szöveg
Highereducation_2025.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH OPEN | |||
| Publikáció dátuma: | 2025 | |||
| Kötet: | 9 | |||
| Terjedelem: | 12 | |||
| Közlemény azonosító: | 100510 | |||
| ISSN: | 2666-3740 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 36285361 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.ijedro.2025.100510 | |||
| Dátum: | 2025. Aug. 27. 15:32 | |||
| Utolsó módosítás: | 2025. Aug. 27. 15:32 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37482 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

