Listiani Listiani; Hódi Ágnes; Nikolov Marianne:
Low-proficiency students' engagement with combined written and audio feedback in an EFL writing class.
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY, 28 (4).
pp. 116-132.
ISSN 1176-3647
(2025)
Előnézet |
Szöveg
ETS_28_4_RP071.pdf - Megjelent verzió Download (420kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY | |||
| Publikáció dátuma: | 2025 | |||
| Kötet: | 28 | |||
| Szám: | 4 | |||
| Oldalak: | pp. 116-132 | |||
| ISSN: | 1176-3647 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
|||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 36285058 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.30191/ETS.202510_28(4).RP07 | |||
| Dátum: | 2025. Aug. 27. 09:33 | |||
| Utolsó módosítás: | 2025. Aug. 27. 12:33 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37463 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika