Low-proficiency students' engagement with combined written and audio feedback in an EFL writing class

Listiani Listiani; Hódi Ágnes; Nikolov Marianne: Low-proficiency students' engagement with combined written and audio feedback in an EFL writing class.
EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY, 28 (4). pp. 116-132. ISSN 1176-3647 (2025)

[thumbnail of ETS_28_4_RP071.pdf]
Előnézet
Szöveg
ETS_28_4_RP071.pdf - Megjelent verzió

Download (420kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Listiani Listiani MTMT
Hódi Ágnes MTMT
Nikolov Marianne
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EDUCATIONAL TECHNOLOGY & SOCIETY
Publikáció dátuma: 2025
Kötet: 28
Szám: 4
Oldalak: pp. 116-132
ISSN: 1176-3647
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 36285058
DOI azonosító: https://doi.org/10.30191/ETS.202510_28(4).RP07
Dátum: 2025. Aug. 27. 09:33
Utolsó módosítás: 2025. Aug. 27. 12:33
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37463

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben