Integrating computational thinking into teacher education: A systematic literature review

Listiaji Prasetyo; Molnár Gyöngyvér: Integrating computational thinking into teacher education: A systematic literature review.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 133. ISSN 0883-0355 (2025)

[thumbnail of 1-s2.0-S0883035525001557-main.pdf]
Előnézet
Szöveg
1-s2.0-S0883035525001557-main.pdf - Megjelent verzió

Download (3MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Listiaji Prasetyo MTMT
Molnár Gyöngyvér MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH
Publikáció dátuma: 2025
Kötet: 133
Terjedelem: 23
Közlemény azonosító: 102682
ISSN: 0883-0355
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 36214836
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.ijer.2025.102682
Dátum: 2025. Jún. 30. 08:31
Utolsó módosítás: 2025. Jún. 30. 08:31
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37133

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben