Listiaji Prasetyo; Molnár Gyöngyvér:
Integrating computational thinking into teacher education: A systematic literature review.
INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, 133.
ISSN 0883-0355
(2025)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S0883035525001557-main.pdf - Megjelent verzió Download (3MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH | ||
| Publikáció dátuma: | 2025 | ||
| Kötet: | 133 | ||
| Terjedelem: | 23 | ||
| Közlemény azonosító: | 102682 | ||
| ISSN: | 0883-0355 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 36214836 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.ijer.2025.102682 | ||
| Dátum: | 2025. Jún. 30. 08:31 | ||
| Utolsó módosítás: | 2025. Jún. 30. 08:31 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37133 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika