Development of STEM-Based Science Educational Game Using Scratch to Train Computational Thinking Skill for Socondary School Students

Wulandari Tiara Dwi; Listiaji Prasetyo; Sulaiman Tajularipin; Wan Jaafar Wan Marzuki; Abdul Rahim Suzieleez Syrene: Development of STEM-Based Science Educational Game Using Scratch to Train Computational Thinking Skill for Socondary School Students.
Jurnal Pendidikan Sains Indonesia, 12 (4). pp. 867-884. ISSN 2338-4379 (2024)

[thumbnail of 39893-144938-1-PB.pdf]
Előnézet
Szöveg
39893-144938-1-PB.pdf - Megjelent verzió

Download (726kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Wulandari Tiara Dwi
Listiaji Prasetyo MTMT
Sulaiman Tajularipin
Wan Jaafar Wan Marzuki
Abdul Rahim Suzieleez Syrene
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Jurnal Pendidikan Sains Indonesia
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 12
Szám: 4
Oldalak: pp. 867-884
ISSN: 2338-4379
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 35574453
DOI azonosító: https://doi.org/10.24815/jpsi.v12i4.39893
Dátum: 2025. Jún. 17. 08:20
Utolsó módosítás: 2025. Jún. 17. 08:20
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/37005

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben