Digital literacy of English majors: subjective versus objective assessment

Nguyen Thuy Lan Anh; Habók Anita: Digital literacy of English majors: subjective versus objective assessment.
JOURNAL OF COMPUTING IN HIGHER EDUCATION. ISSN 1042-1726 (2025)

[thumbnail of s12528-025-09448-2.pdf]
Előnézet
Szöveg
s12528-025-09448-2.pdf - Elfogadott verzió

Download (1MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Nguyen Thuy Lan Anh MTMT
Habók Anita MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: JOURNAL OF COMPUTING IN HIGHER EDUCATION
Publikáció dátuma: 2025
ISSN: 1042-1726
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 36166120
DOI azonosító: https://doi.org/10.1007/s12528-025-09448-2
Dátum: 2025. Jún. 11. 09:02
Utolsó módosítás: 2025. Jún. 11. 09:02
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36967

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben