Nguyen Thuy Lan Anh; Habók Anita:
Digital literacy of English majors: subjective versus objective assessment.
JOURNAL OF COMPUTING IN HIGHER EDUCATION.
ISSN 1042-1726
(2025)
Előnézet |
Szöveg
s12528-025-09448-2.pdf - Elfogadott verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | JOURNAL OF COMPUTING IN HIGHER EDUCATION | ||
| Publikáció dátuma: | 2025 | ||
| ISSN: | 1042-1726 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 36166120 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1007/s12528-025-09448-2 | ||
| Dátum: | 2025. Jún. 11. 09:02 | ||
| Utolsó módosítás: | 2025. Jún. 11. 09:02 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36967 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika