Woreta Getachew Tassew; Zewude Girum Tareke; Józsa Krisztián:
The Mediating Role of Self-Efficacy and Outcome Expectations in the Relationship Between Peer Context and Academic Engagement: A Social Cognitive Theory Perspective.
BEHAVIORAL SCIENCES: OPEN ACCESS PSYCHOLOGY & COGNITION JOURNAL, 15 (5).
ISSN 2076-328X
(2025)
Előnézet |
Szöveg
behavsciences_2025.pdf - Megjelent verzió Download (889kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | BEHAVIORAL SCIENCES: OPEN ACCESS PSYCHOLOGY & COGNITION JOURNAL | |||
| Publikáció dátuma: | 2025 | |||
| Kötet: | 15 | |||
| Szám: | 5 | |||
| Terjedelem: | 24 | |||
| Közlemény azonosító: | 681 | |||
| ISSN: | 2076-328X | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 36145657 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/bs15050681 | |||
| Dátum: | 2025. Máj. 20. 15:21 | |||
| Utolsó módosítás: | 2025. Máj. 20. 15:21 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36803 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

