The Mediating Role of Self-Efficacy and Outcome Expectations in the Relationship Between Peer Context and Academic Engagement: A Social Cognitive Theory Perspective

Woreta Getachew Tassew; Zewude Girum Tareke; Józsa Krisztián: The Mediating Role of Self-Efficacy and Outcome Expectations in the Relationship Between Peer Context and Academic Engagement: A Social Cognitive Theory Perspective.
BEHAVIORAL SCIENCES: OPEN ACCESS PSYCHOLOGY & COGNITION JOURNAL, 15 (5). ISSN 2076-328X (2025)

[thumbnail of behavsciences_2025.pdf]
Előnézet
Szöveg
behavsciences_2025.pdf - Megjelent verzió

Download (889kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Woreta Getachew Tassew
Zewude Girum Tareke MTMT
Józsa Krisztián MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: BEHAVIORAL SCIENCES: OPEN ACCESS PSYCHOLOGY & COGNITION JOURNAL
Publikáció dátuma: 2025
Kötet: 15
Szám: 5
Terjedelem: 24
Közlemény azonosító: 681
ISSN: 2076-328X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 36145657
DOI azonosító: https://doi.org/10.3390/bs15050681
Dátum: 2025. Máj. 20. 15:21
Utolsó módosítás: 2025. Máj. 20. 15:21
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36803

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet