Hatékony marketingkommunikáció kialakítása a felsőoktatási intézmények körében kreatív kiscsoportos megkérdezés segítségével [Building effective marketing communications for higher education institutions with the help of creative groups]

Berki Bianka; Kéri Anita: Hatékony marketingkommunikáció kialakítása a felsőoktatási intézmények körében kreatív kiscsoportos megkérdezés segítségével [Building effective marketing communications for higher education institutions with the help of creative groups].
In: Reziliens marketing - válaszok változó kihívásokra. Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért; Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar, Szeged, pp. 19-29. (2023) ISBN 9789633069608

[thumbnail of reziliens_marketing_2023_019-029.pdf]
Előnézet
Szöveg
reziliens_marketing_2023_019-029.pdf - Megjelent verzió

Download (455kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Berki Bianka
Kéri Anita MTMT
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2023
Terjedelem: 10
Oldalak: pp. 19-29
ISBN: 9789633069608
Kiadó: Egyesület a Marketing Oktatásért és Kutatásért; Szegedi Tudományegyetem Gazdaságtudományi Kar
Kiadás helye: Szeged
Kar/Egység: Gazdaságtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 34542485
DOI azonosító: https://doi.org/10.62561/EMOK-2023-02
Dátum: 2025. Máj. 19. 11:10
Utolsó módosítás: 2025. Máj. 19. 11:10
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36767

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben