A MARSI-R kérdőív kipróbálása és az olvasási stratégiahasználat feltárása 5–8. évfolyamon

Tary Blanka; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta: A MARSI-R kérdőív kipróbálása és az olvasási stratégiahasználat feltárása 5–8. évfolyamon.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 124 (3). pp. 145-165. ISSN 0025-0260 (2024)

[thumbnail of Tary_MPed20243.pdf]
Előnézet
Szöveg
Tary_MPed20243.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Tary Blanka MTMT
Fejes József Balázs MTMT
Vígh Tibor MTMT
Hódi Ágnes MTMT
Szenczi Beáta MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 124
Szám: 3
Oldalak: pp. 145-165
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 36094051
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/mped.2024.3.145
Dátum: 2025. Ápr. 22. 13:24
Utolsó módosítás: 2025. Ápr. 22. 13:24
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36528

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben