Tary Blanka; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Szenczi Beáta:
A MARSI-R kérdőív kipróbálása és az olvasási stratégiahasználat feltárása 5–8. évfolyamon.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 124 (3).
pp. 145-165.
ISSN 0025-0260
(2024)
Előnézet |
Szöveg
Tary_MPed20243.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||
| Folyóirat/kiadvány címe: | MAGYAR PEDAGÓGIA | |||||
| Publikáció dátuma: | 2024 | |||||
| Kötet: | 124 | |||||
| Szám: | 3 | |||||
| Oldalak: | pp. 145-165 | |||||
| ISSN: | 0025-0260 | |||||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
|||||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||||
| Nyelv: | magyar | |||||
| MTMT rekordazonosító: | 36094051 | |||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/mped.2024.3.145 | |||||
| Dátum: | 2025. Ápr. 22. 13:24 | |||||
| Utolsó módosítás: | 2025. Ápr. 22. 13:24 | |||||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36528 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika