The Impact of Social Media Use Motives on Students’ GPA: The Mediating Role of Daily Time Usage

Cuong Tran Van; Khai Nguyen Trong; Oo Tun Zaw; Józsa Krisztián: The Impact of Social Media Use Motives on Students’ GPA: The Mediating Role of Daily Time Usage.
EDUCATION SCIENCES, 15 (3). ISSN 2227-7102 (2025)

[thumbnail of education-Theimpanctofsocialmedia.pdf]
Előnézet
Szöveg
education-Theimpanctofsocialmedia.pdf - Megjelent verzió

Download (620kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Cuong Tran Van
Khai Nguyen Trong
Oo Tun Zaw MTMT
Józsa Krisztián MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EDUCATION SCIENCES
Publikáció dátuma: 2025
Kötet: 15
Szám: 3
Terjedelem: 21
Közlemény azonosító: 317
ISSN: 2227-7102
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 35809193
DOI azonosító: https://doi.org/10.3390/educsci15030317
Dátum: 2025. Ápr. 11. 13:04
Utolsó módosítás: 2025. Ápr. 11. 13:04
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36472

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet