Cuong Tran Van; Khai Nguyen Trong; Oo Tun Zaw; Józsa Krisztián:
The Impact of Social Media Use Motives on Students’ GPA: The Mediating Role of Daily Time Usage.
EDUCATION SCIENCES, 15 (3).
ISSN 2227-7102
(2025)
Előnézet |
Szöveg
education-Theimpanctofsocialmedia.pdf - Megjelent verzió Download (620kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||||
|---|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||||
| Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATION SCIENCES | ||||
| Publikáció dátuma: | 2025 | ||||
| Kötet: | 15 | ||||
| Szám: | 3 | ||||
| Terjedelem: | 21 | ||||
| Közlemény azonosító: | 317 | ||||
| ISSN: | 2227-7102 | ||||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||||
| Nyelv: | angol | ||||
| MTMT rekordazonosító: | 35809193 | ||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/educsci15030317 | ||||
| Dátum: | 2025. Ápr. 11. 13:04 | ||||
| Utolsó módosítás: | 2025. Ápr. 11. 13:04 | ||||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36472 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

