The efficacy of online extensive reading among university students and the relationship between affective variables and english reading comprehension

Anggia Helta; Habók Anita: The efficacy of online extensive reading among university students and the relationship between affective variables and english reading comprehension.
SCIENTIFIC REPORTS, 15 (1). ISSN 2045-2322 (2025)

[thumbnail of s41598-025-92326-9.pdf]
Előnézet
Szöveg
s41598-025-92326-9.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Anggia Helta MTMT
Habók Anita MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: SCIENTIFIC REPORTS
Publikáció dátuma: 2025
Kötet: 15
Szám: 1
Terjedelem: 13
Közlemény azonosító: 8373
ISSN: 2045-2322
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 36052616
DOI azonosító: https://doi.org/10.1038/s41598-025-92326-9
Dátum: 2025. Ápr. 04. 09:06
Utolsó módosítás: 2025. Ápr. 04. 09:06
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36401

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Loading...