Beliefs of general classroom and music specialist teachers in Hungarian primary schools regarding the development of musical abilities in children

Asztalos Andrea: Beliefs of general classroom and music specialist teachers in Hungarian primary schools regarding the development of musical abilities in children.
RESEARCH STUDIES IN MUSIC EDUCATION, 45 (1). pp. 112-126. ISSN 1321-103X (2022)

[thumbnail of asztalos-2022-beliefs-of-general-classroom-and-music-specialist-teachers-in-hungarian-primary-schools-regarding-the.pdf] Szöveg
asztalos-2022-beliefs-of-general-classroom-and-music-specialist-teachers-in-hungarian-primary-schools-regarding-the.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (388kB) | Másolat kérése
Szerző azonosítók:
Asztalos Andrea MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: RESEARCH STUDIES IN MUSIC EDUCATION
Publikáció dátuma: 2022
Kötet: 45
Szám: 1
Oldalak: pp. 112-126
ISSN: 1321-103X
Kar/Egység: Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 33525911
DOI azonosító: https://doi.org/10.1177/1321103X221140283
Dátum: 2025. Már. 20. 08:14
Utolsó módosítás: 2025. Már. 20. 08:14
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36322
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet