Achuodho Hamphrey Ouma; Berki Tamás; Pikó Bettina:
A Cluster Analysis of Identity Processing Styles and Educational and Psychological Variables Among TVET Students in the Nyanza Region of Kenya.
EDUCATION SCIENCES, 15 (2).
ISSN 2227-7102
(2025)
Előnézet |
Szöveg
35712220.pdf - Megjelent verzió Download (752kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATION SCIENCES | |||
| Publikáció dátuma: | 2025 | |||
| Kötet: | 15 | |||
| Szám: | 2 | |||
| Terjedelem: | 22 | |||
| Közlemény azonosító: | 135 | |||
| ISSN: | 2227-7102 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
|||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 35712220 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/educsci15020135 | |||
| Dátum: | 2025. Feb. 19. 08:41 | |||
| Utolsó módosítás: | 2025. Feb. 19. 08:41 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36035 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika