Achuodho Hamphrey Ouma; Berki Tamás; Pikó Bettina:
A Cluster Analysis of Identity Processing Styles and Educational and Psychological Variables Among TVET Students in the Nyanza Region of Kenya.
EDUCATION SCIENCES, 15 (2).
ISSN 2227-7102
(2025)
Előnézet |
Szöveg
35712220.pdf - Megjelent verzió Download (752kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATION SCIENCES | |||
Publikáció dátuma: | 2025 | |||
Kötet: | 15 | |||
Szám: | 2 | |||
Terjedelem: | 22 | |||
Közlemény azonosító: | 135 | |||
ISSN: | 2227-7102 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
|||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 35712220 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/educsci15020135 | |||
Dátum: | 2025. Feb. 19. 08:41 | |||
Utolsó módosítás: | 2025. Feb. 19. 08:41 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36035 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |