Welesilassie Merih Welay; Nikolov Marianne:
The relationship among EFL learners’ motivational self-system, willingness to communicate, and self-assessed proficiency at an Ethiopian preparatory high school.
HELIYON, 10 (2).
ISSN 2405-8440
(2024)
Előnézet |
Szöveg
PIIS2405844024002020.pdf - Megjelent verzió Download (2MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | ||
Publikáció dátuma: | 2024 | ||
Kötet: | 10 | ||
Szám: | 2 | ||
Terjedelem: | 15 | ||
Közlemény azonosító: | e24171 | ||
ISSN: | 2405-8440 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 34529023 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e24171 | ||
Dátum: | 2025. Feb. 13. 12:19 | ||
Utolsó módosítás: | 2025. Feb. 13. 12:19 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36007 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 9 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |