The relationship among EFL learners’ motivational self-system, willingness to communicate, and self-assessed proficiency at an Ethiopian preparatory high school

Welesilassie Merih Welay; Nikolov Marianne: The relationship among EFL learners’ motivational self-system, willingness to communicate, and self-assessed proficiency at an Ethiopian preparatory high school.
HELIYON, 10 (2). ISSN 2405-8440 (2024)

[thumbnail of PIIS2405844024002020.pdf]
Előnézet
Szöveg
PIIS2405844024002020.pdf - Megjelent verzió

Download (2MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Welesilassie Merih Welay MTMT
Nikolov Marianne MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 10
Szám: 2
Terjedelem: 15
Közlemény azonosító: e24171
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34529023
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e24171
Dátum: 2025. Feb. 13. 12:19
Utolsó módosítás: 2025. Feb. 13. 12:19
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/36007
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 9 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Loading...