Molnár Gyöngyvér:
Development of 6 - to 17-year-old students’ inductive reasoning: What is the most sensitive period?
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 56.
ISSN 1871-1871
(2025)
Előnézet |
Szöveg
1-s2.0-S1871187124002852-main.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|
|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
| Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY | |
| Publikáció dátuma: | 2025 | |
| Kötet: | 56 | |
| Terjedelem: | 13 | |
| Közlemény azonosító: | 101745 | |
| ISSN: | 1871-1871 | |
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |
| Nyelv: | angol | |
| MTMT rekordazonosító: | 35650629 | |
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2024.101745 | |
| Dátum: | 2024. Dec. 30. 12:27 | |
| Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 30. 12:27 | |
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35432 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika