Pauli Ruth; Brazil Inti A.; Kohls Gregor; Klein-Flugge Miriam C.; Rogers Jack C.; Dikeos Dimitris; Dochnal Roberta; Fairchild Graeme; Fernandez-Rivas Aranzazu; Herpertz-Dahlmann Beate; Hervas Amaia; Konrad Kerstin; Popma Arne; Stadler Christina; Freitag Christine M.; De Brito Stephane A.; Lockwood Patricia L.:
Action initiation and punishment learning differ from childhood to adolescence while reward learning remains stable.
NATURE COMMUNICATIONS, 14 (1).
ISSN 2041-1723
(2023)
Előnézet |
Szöveg
s41467-023-41124-w.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||||||||||||||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||||||||||||||
| Folyóirat/kiadvány címe: | NATURE COMMUNICATIONS | |||||||||||||||||
| Publikáció dátuma: | 2023 | |||||||||||||||||
| Kötet: | 14 | |||||||||||||||||
| Szám: | 1 | |||||||||||||||||
| Terjedelem: | 15 | |||||||||||||||||
| Közlemény azonosító: | 5689 | |||||||||||||||||
| ISSN: | 2041-1723 | |||||||||||||||||
| Kar/Egység: | Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar | |||||||||||||||||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||||||||||||||||
| Nyelv: | angol | |||||||||||||||||
| MTMT rekordazonosító: | 34627900 | |||||||||||||||||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1038/s41467-023-41124-w | |||||||||||||||||
| Dátum: | 2025. Jan. 07. 15:35 | |||||||||||||||||
| Utolsó módosítás: | 2025. Jan. 07. 15:35 | |||||||||||||||||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35427 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika