Action initiation and punishment learning differ from childhood to adolescence while reward learning remains stable

Pauli Ruth; Brazil Inti A.; Kohls Gregor; Klein-Flugge Miriam C.; Rogers Jack C.; Dikeos Dimitris; Dochnal Roberta; Fairchild Graeme; Fernandez-Rivas Aranzazu; Herpertz-Dahlmann Beate; Hervas Amaia; Konrad Kerstin; Popma Arne; Stadler Christina; Freitag Christine M.; De Brito Stephane A.; Lockwood Patricia L.: Action initiation and punishment learning differ from childhood to adolescence while reward learning remains stable.
NATURE COMMUNICATIONS, 14 (1). ISSN 2041-1723 (2023)

[thumbnail of s41467-023-41124-w.pdf]
Előnézet
Szöveg
s41467-023-41124-w.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Pauli Ruth
Brazil Inti A.
Kohls Gregor
Klein-Flugge Miriam C.
Rogers Jack C.
Dikeos Dimitris
Dochnal Roberta MTMT
Fairchild Graeme
Fernandez-Rivas Aranzazu
Herpertz-Dahlmann Beate
Hervas Amaia
Konrad Kerstin
Popma Arne
Stadler Christina
Freitag Christine M.
De Brito Stephane A.
Lockwood Patricia L.
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: NATURE COMMUNICATIONS
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 14
Szám: 1
Terjedelem: 15
Közlemény azonosító: 5689
ISSN: 2041-1723
Kar/Egység: Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34627900
DOI azonosító: https://doi.org/10.1038/s41467-023-41124-w
Dátum: 2025. Jan. 07. 15:35
Utolsó módosítás: 2025. Jan. 07. 15:35
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35427
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 8 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben