Általános iskolások és gimnazisták kémia tantárgyi attitűdje, tanulási motivációja és a kémia tanulásával kapcsolatos véleménye

Korom Erzsébet and Purák Szandra: Általános iskolások és gimnazisták kémia tantárgyi attitűdje, tanulási motivációja és a kémia tanulásával kapcsolatos véleménye.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 34 (9). pp. 17-38. ISSN 1215-5233 (2024)

[thumbnail of iskolakultura_2024_009_017-038.pdf]
Preview
Text
iskolakultura_2024_009_017-038.pdf - Published Version

Download (1MB) | Preview
Creators:
Korom Erzsébet MTMT
Purák Szandra MTMT
Item Type: Journal Article
Journal or Publication Title: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Date: 2024
Volume: 34
Number: 9
Page Range: pp. 17-38
ISSN: 1215-5233
Faculty/Unit: Faculty of Humanities and Social Sciences
Institution: University of Szeged (2000-)
Language: Hungarian
MTMT rekordazonosító: 35610580
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.9.17
Date Deposited: 2024. Dec. 26. 12:11
Last Modified: 2024. Dec. 26. 12:11
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35418

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year