Korom Erzsébet and Purák Szandra:
Általános iskolások és gimnazisták kémia tantárgyi attitűdje, tanulási motivációja és a kémia tanulásával kapcsolatos véleménye.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 34 (9).
pp. 17-38.
ISSN 1215-5233
(2024)
Preview |
Text
iskolakultura_2024_009_017-038.pdf - Published Version Download (1MB) | Preview |
| Creators: |
|
||
|---|---|---|---|
| Item Type: | Journal Article | ||
| Journal or Publication Title: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | ||
| Date: | 2024 | ||
| Volume: | 34 | ||
| Number: | 9 | ||
| Page Range: | pp. 17-38 | ||
| ISSN: | 1215-5233 | ||
| Faculty/Unit: | Faculty of Humanities and Social Sciences | ||
| Institution: | University of Szeged (2000-) | ||
| Language: | Hungarian | ||
| MTMT rekordazonosító: | 35610580 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.9.17 | ||
| Date Deposited: | 2024. Dec. 26. 12:11 | ||
| Last Modified: | 2024. Dec. 26. 12:11 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35418 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |


Download Statistics
Download Statistics