Általános iskolások és gimnazisták kémia tantárgyi attitűdje, tanulási motivációja és a kémia tanulásával kapcsolatos véleménye

Korom Erzsébet; Purák Szandra: Általános iskolások és gimnazisták kémia tantárgyi attitűdje, tanulási motivációja és a kémia tanulásával kapcsolatos véleménye.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 34 (9). pp. 17-38. ISSN 1215-5233 (2024)

[thumbnail of iskolakultura_2024_009_017-038.pdf]
Előnézet
Szöveg
iskolakultura_2024_009_017-038.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Korom Erzsébet MTMT
Purák Szandra MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 34
Szám: 9
Oldalak: pp. 17-38
ISSN: 1215-5233
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 35610580
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.9.17
Dátum: 2024. Dec. 26. 12:11
Utolsó módosítás: 2024. Dec. 26. 12:11
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35418

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet