Korom Erzsébet; Purák Szandra:
Általános iskolások és gimnazisták kémia tantárgyi attitűdje, tanulási motivációja és a kémia tanulásával kapcsolatos véleménye.
ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA, 34 (9).
pp. 17-38.
ISSN 1215-5233
(2024)
Előnézet |
Szöveg
iskolakultura_2024_009_017-038.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | ISKOLAKULTÚRA: PEDAGÓGUSOK SZAKMAI-TUDOMÁNYOS FOLYÓIRATA | ||
Publikáció dátuma: | 2024 | ||
Kötet: | 34 | ||
Szám: | 9 | ||
Oldalak: | pp. 17-38 | ||
ISSN: | 1215-5233 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | magyar | ||
MTMT rekordazonosító: | 35610580 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.14232/iskkult.2024.9.17 | ||
Dátum: | 2024. Dec. 26. 12:11 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 26. 12:11 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35418 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |