Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér:
A tanulási stratégiák és az online olvasási stratégiák hatása a felsőoktatási tanulmányokat kezdő diákok szövegértésfejlettségére.
In:
Új kutatások a neveléstudományokban 2023.
ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, pp. 217-226.
(2024)
ISBN 9789634896777
Előnézet |
Szöveg
ONKtanulmany.pdf - Megjelent verzió Download (561kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Könyv része | |||
| Publikáció dátuma: | 2024 | |||
| Terjedelem: | 12 | |||
| Oldalak: | pp. 217-226 | |||
| ISBN: | 9789634896777 | |||
| Kiadó: | ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság | |||
| Kiadás helye: | Budapest | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | magyar | |||
| MTMT rekordazonosító: | 35508738 | |||
| Dátum: | 2024. Nov. 15. 14:54 | |||
| Utolsó módosítás: | 2024. Nov. 15. 14:54 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35153 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika