A tanulási stratégiák és az online olvasási stratégiák hatása a felsőoktatási tanulmányokat kezdő diákok szövegértésfejlettségére

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A tanulási stratégiák és az online olvasási stratégiák hatása a felsőoktatási tanulmányokat kezdő diákok szövegértésfejlettségére.
In: Új kutatások a neveléstudományokban 2023. ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság, Budapest, pp. 217-226. (2024) ISBN 9789634896777

[thumbnail of ONKtanulmany.pdf]
Előnézet
Szöveg
ONKtanulmany.pdf - Megjelent verzió

Download (561kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Habók Anita MTMT
Magyar Andrea MTMT
Molnár Gyöngyvér MTMT
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2024
Terjedelem: 12
Oldalak: pp. 217-226
ISBN: 9789634896777
Kiadó: ELTE Pedagógiai és Pszichológiai Kar (ELTE PPK); MTA Pedagógiai Tudományos Bizottság
Kiadás helye: Budapest
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 35508738
Dátum: 2024. Nov. 15. 14:54
Utolsó módosítás: 2024. Nov. 15. 14:54
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35153

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben