The effect of dynamic relationship capabilities on B2B loyalty

Vilmányi Márton; Hetesi Erzsébet: The effect of dynamic relationship capabilities on B2B loyalty.
THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC, 12 (1). pp. 79-88. ISSN 1589-3413 (2016)

[thumbnail of 21-Vilmanyi-Hetesi-1568-ArticleText-5902-1-10-20220323.pdf]
Előnézet
Szöveg
21-Vilmanyi-Hetesi-1568-ArticleText-5902-1-10-20220323.pdf - Megjelent verzió

Download (478kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Vilmányi Márton MTMT
Hetesi Erzsébet MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THEORY METHODOLOGY PRACTICE: CLUB OF ECONOMICS IN MISKOLC
Publikáció dátuma: 2016
Kötet: 12
Szám: 1
Oldalak: pp. 79-88
ISSN: 1589-3413
Kar/Egység: Gazdaságtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 3103001
DOI azonosító: https://doi.org/10.18096/TMP.2016.01.09
Dátum: 2024. Nov. 12. 10:02
Utolsó módosítás: 2024. Nov. 12. 10:02
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35113

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Loading...