Anggia Helta; Habók Anita:
University students’ metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading and MARS’ role in their English reading comprehension.
PLOS ONE, 19 (11).
ISSN 1932-6203
(2024)
Előnézet |
Szöveg
journal.pone.0313254.pdf - Megjelent verzió Download (743kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | PLOS ONE | ||
| Publikáció dátuma: | 2024 | ||
| Kötet: | 19 | ||
| Szám: | 11 | ||
| Terjedelem: | 15 | ||
| Közlemény azonosító: | e0313254 | ||
| ISSN: | 1932-6203 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 35516430 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1371/journal.pone.0313254 | ||
| Dátum: | 2024. Nov. 10. 17:23 | ||
| Utolsó módosítás: | 2024. Nov. 10. 17:23 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35093 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika