Anggia Helta; Habók Anita:
University students’ metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading and MARS’ role in their English reading comprehension.
PLOS ONE, 19 (11).
ISSN 1932-6203
(2024)
Előnézet |
Szöveg
journal.pone.0313254.pdf - Megjelent verzió Download (743kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | PLOS ONE | ||
Publikáció dátuma: | 2024 | ||
Kötet: | 19 | ||
Szám: | 11 | ||
Terjedelem: | 15 | ||
Közlemény azonosító: | e0313254 | ||
ISSN: | 1932-6203 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 35516430 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1371/journal.pone.0313254 | ||
Dátum: | 2024. Nov. 10. 17:23 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Nov. 10. 17:23 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35093 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |