University students’ metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading and MARS’ role in their English reading comprehension

Anggia Helta; Habók Anita: University students’ metacognitive awareness of reading strategies (MARS) in online reading and MARS’ role in their English reading comprehension.
PLOS ONE, 19 (11). ISSN 1932-6203 (2024)

[thumbnail of journal.pone.0313254.pdf]
Előnézet
Szöveg
journal.pone.0313254.pdf - Megjelent verzió

Download (743kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Anggia Helta MTMT
Habók Anita MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PLOS ONE
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 19
Szám: 11
Terjedelem: 15
Közlemény azonosító: e0313254
ISSN: 1932-6203
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 35516430
DOI azonosító: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0313254
Dátum: 2024. Nov. 10. 17:23
Utolsó módosítás: 2024. Nov. 10. 17:23
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35093

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Loading...