Distributed pedagogical leadership practice for sustainable pedagogical improvement: A literature review (2010–2023)

Okiri Peter Ochieng; Hercz Mária: Distributed pedagogical leadership practice for sustainable pedagogical improvement: A literature review (2010–2023).
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION, 59 (4). ISSN 0141-8211 (2024)

[thumbnail of OkiriHercz2024-DistributedpedagogicalleadershippracticeforsustainablepedagogicalimprovementA.pdf]
Előnézet
Szöveg
OkiriHercz2024-DistributedpedagogicalleadershippracticeforsustainablepedagogicalimprovementA.pdf - Elfogadott verzió

Download (383kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Okiri Peter Ochieng MTMT
Hercz Mária MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 59
Szám: 4
Terjedelem: 17
Közlemény azonosító: e12723
ISSN: 0141-8211
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 35145538
DOI azonosító: https://doi.org/10.1111/ejed.12723
Dátum: 2024. Okt. 29. 11:13
Utolsó módosítás: 2024. Dec. 19. 14:24
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35000

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet