Okiri Peter Ochieng; Hercz Mária:
Distributed pedagogical leadership practice for sustainable pedagogical improvement: A literature review (2010–2023).
EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION, 59 (4).
ISSN 0141-8211
(2024)
Előnézet |
Szöveg
OkiriHercz2024-DistributedpedagogicalleadershippracticeforsustainablepedagogicalimprovementA.pdf - Elfogadott verzió Download (383kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | EUROPEAN JOURNAL OF EDUCATION | ||
Publikáció dátuma: | 2024 | ||
Kötet: | 59 | ||
Szám: | 4 | ||
Terjedelem: | 17 | ||
Közlemény azonosító: | e12723 | ||
ISSN: | 0141-8211 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 35145538 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1111/ejed.12723 | ||
Dátum: | 2024. Okt. 29. 11:13 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 19. 14:24 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/35000 |
Actions (login required)
Tétel nézet |