Dropout Intention among University Students with ADHD Symptoms: Exploring a Path Model for the Role of Self-Efficacy, Resilience, and Depression

Müller Vanessa; Mellor David; Pikó Bettina: Dropout Intention among University Students with ADHD Symptoms: Exploring a Path Model for the Role of Self-Efficacy, Resilience, and Depression.
EDUCATION SCIENCES, 14 (10). ISSN 2227-7102 (2024)

[thumbnail of education-Sci-14-01083.pdf]
Előnézet
Szöveg
education-Sci-14-01083.pdf - Megjelent verzió

Download (495kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Müller Vanessa MTMT
Mellor David
Pikó Bettina MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: EDUCATION SCIENCES
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 14
Szám: 10
Terjedelem: 17
Közlemény azonosító: 1083
ISSN: 2227-7102
Kar/Egység: Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 35434953
DOI azonosító: https://doi.org/10.3390/educsci14101083
Dátum: 2024. Okt. 09. 09:15
Utolsó módosítás: 2024. Okt. 09. 09:15
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34829

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Loading...