Müller Vanessa; Mellor David; Pikó Bettina:
Dropout Intention among University Students with ADHD Symptoms: Exploring a Path Model for the Role of Self-Efficacy, Resilience, and Depression.
EDUCATION SCIENCES, 14 (10).
ISSN 2227-7102
(2024)
Előnézet |
Szöveg
education-Sci-14-01083.pdf - Megjelent verzió Download (495kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATION SCIENCES | |||
| Publikáció dátuma: | 2024 | |||
| Kötet: | 14 | |||
| Szám: | 10 | |||
| Terjedelem: | 17 | |||
| Közlemény azonosító: | 1083 | |||
| ISSN: | 2227-7102 | |||
| Kar/Egység: | Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar | |||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 35434953 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/educsci14101083 | |||
| Dátum: | 2024. Okt. 09. 09:15 | |||
| Utolsó módosítás: | 2024. Okt. 09. 09:15 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34829 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika