Müller Vanessa; Mellor David; Pikó Bettina:
Dropout Intention among University Students with ADHD Symptoms: Exploring a Path Model for the Role of Self-Efficacy, Resilience, and Depression.
EDUCATION SCIENCES, 14 (10).
ISSN 2227-7102
(2024)
Előnézet |
Szöveg
education-Sci-14-01083.pdf - Megjelent verzió Download (495kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | EDUCATION SCIENCES | |||
Publikáció dátuma: | 2024 | |||
Kötet: | 14 | |||
Szám: | 10 | |||
Terjedelem: | 17 | |||
Közlemény azonosító: | 1083 | |||
ISSN: | 2227-7102 | |||
Kar/Egység: | Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 35434953 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.3390/educsci14101083 | |||
Dátum: | 2024. Okt. 09. 09:15 | |||
Utolsó módosítás: | 2024. Okt. 09. 09:15 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34829 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |