Rahmanu I Wayan Eka Dian; Molnár Gyöngyvér:
Multimodal immersion in English language learning in higher education: A systematic review.
HELIYON, 10 (19).
ISSN 2405-8440
(2024)
Előnézet |
Szöveg
PIIS2405844024143885.pdf - Megjelent verzió Download (702kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | ||
Publikáció dátuma: | 2024 | ||
Kötet: | 10 | ||
Szám: | 19 | ||
Terjedelem: | 13 | ||
Közlemény azonosító: | e38357 | ||
ISSN: | 2405-8440 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 35425229 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e38357 | ||
Dátum: | 2024. Szep. 29. 12:31 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 29. 12:31 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34765 |
Actions (login required)
Tétel nézet |