Psychometric Evaluation of the Teacher Professional Well-Being Scale: Assessing Factor Structure, Reliability, and Validity in University Instructors

Zewude Girum Tareke; Mesfin Yikunoamlak; Goraw Solomon; Hussen Kasahun; Eshetie Engidasew Nigussie; Mekonnon Drese Fenatw; Gebresellassie Moges; Bereded Derib Gosim: Psychometric Evaluation of the Teacher Professional Well-Being Scale: Assessing Factor Structure, Reliability, and Validity in University Instructors.
Psychology International, 6 (3). pp. 746-768. ISSN 2813-9844 (2024)

[thumbnail of psycholint-06-00047.pdf]
Előnézet
Szöveg
psycholint-06-00047.pdf - Megjelent verzió

Download (5MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Psychology International
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 6
Szám: 3
Oldalak: pp. 746-768
ISSN: 2813-9844
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 35202582
DOI azonosító: https://doi.org/10.3390/psycholint6030047
Dátum: 2024. Szep. 05. 09:12
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 05. 09:12
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34530

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet