Hégető Katalin; Korom Erzsébet:
Examining the professional development of hungarian teachers in Romania.
PEDACTA, 14 (1).
pp. 45-57.
ISSN 2248-3527
(2024)
Előnézet |
Szöveg
article_14_1_5.pdf - Megjelent verzió Download (415kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | PEDACTA | ||
| Publikáció dátuma: | 2024 | ||
| Kötet: | 14 | ||
| Szám: | 1 | ||
| Oldalak: | pp. 45-57 | ||
| ISSN: | 2248-3527 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 35165517 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.24193/PedActa.14.1.5 | ||
| Dátum: | 2024. Aug. 20. 13:44 | ||
| Utolsó módosítás: | 2024. Aug. 20. 13:44 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34428 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika