EFL/ESL Teachers’ and Students’ Perceptions and Practices of Written Feedback in a Higher Education Context

Mamad Abderrahim; Vígh Tibor: EFL/ESL Teachers’ and Students’ Perceptions and Practices of Written Feedback in a Higher Education Context.
PROFILE: ISSUES IN TEACHERS PROFESSIONAL DEVELOPMENT, 26 (2). pp. 181-198. ISSN 1657-0790 (2024)

[thumbnail of 2256-5760-prf-26-02-181.pdf]
Előnézet
Szöveg
2256-5760-prf-26-02-181.pdf - Megjelent verzió

Download (320kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Mamad Abderrahim MTMT
Vígh Tibor MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: PROFILE: ISSUES IN TEACHERS PROFESSIONAL DEVELOPMENT
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 26
Szám: 2
Oldalak: pp. 181-198
ISSN: 1657-0790
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 35148415
DOI azonosító: https://doi.org/10.15446/profile.v26n2.109141
Dátum: 2024. Júl. 30. 10:03
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 30. 10:03
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34347

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben