Mamad Abderrahim; Vígh Tibor:
EFL/ESL Teachers’ and Students’ Perceptions and Practices of Written Feedback in a Higher Education Context.
PROFILE: ISSUES IN TEACHERS PROFESSIONAL DEVELOPMENT, 26 (2).
pp. 181-198.
ISSN 1657-0790
(2024)
Előnézet |
Szöveg
2256-5760-prf-26-02-181.pdf - Megjelent verzió Download (320kB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | PROFILE: ISSUES IN TEACHERS PROFESSIONAL DEVELOPMENT | ||
| Publikáció dátuma: | 2024 | ||
| Kötet: | 26 | ||
| Szám: | 2 | ||
| Oldalak: | pp. 181-198 | ||
| ISSN: | 1657-0790 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 35148415 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.15446/profile.v26n2.109141 | ||
| Dátum: | 2024. Júl. 30. 10:03 | ||
| Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 30. 10:03 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34347 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika