The RMS teaching model with brainstorming technique and student digital literacy as predictors of mathematical literacy

Komarudin Komarudin; Suherman Suherman; Vidákovich Tibor: The RMS teaching model with brainstorming technique and student digital literacy as predictors of mathematical literacy.
HELIYON, 10 (13). ISSN 2405-8440 (2024)

[thumbnail of Suherman_TheRMSteachingmodelwithbrainstormingtechniqueandstudentdigitalliteracyaspredictorsofmathematicalliteracy.pdf]
Előnézet
Szöveg
Suherman_TheRMSteachingmodelwithbrainstormingtechniqueandstudentdigitalliteracyaspredictorsofmathematicalliteracy.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 10
Szám: 13
Terjedelem: 15
Közlemény azonosító: e33877
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 35145535
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e33877
Dátum: 2024. Júl. 29. 11:53
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 29. 11:53
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34341

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben