Komarudin Komarudin; Suherman Suherman; Vidákovich Tibor:
The RMS teaching model with brainstorming technique and student digital literacy as predictors of mathematical literacy.
HELIYON, 10 (13).
ISSN 2405-8440
(2024)
Előnézet |
Szöveg
Suherman_TheRMSteachingmodelwithbrainstormingtechniqueandstudentdigitalliteracyaspredictorsofmathematicalliteracy.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | |||
Publikáció dátuma: | 2024 | |||
Kötet: | 10 | |||
Szám: | 13 | |||
Terjedelem: | 15 | |||
Közlemény azonosító: | e33877 | |||
ISSN: | 2405-8440 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 35145535 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e33877 | |||
Dátum: | 2024. Júl. 29. 11:53 | |||
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 29. 11:53 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34341 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |