Komarudin Komarudin; Suherman Suherman; Vidákovich Tibor:
The RMS teaching model with brainstorming technique and student digital literacy as predictors of mathematical literacy.
HELIYON, 10 (13).
ISSN 2405-8440
(2024)
Előnézet |
Szöveg
Suherman_TheRMSteachingmodelwithbrainstormingtechniqueandstudentdigitalliteracyaspredictorsofmathematicalliteracy.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON |
Publikáció dátuma: | 2024 |
Kötet: | 10 |
Szám: | 13 |
Terjedelem: | 15 |
Közlemény azonosító: | e33877 |
ISSN: | 2405-8440 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 35145535 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e33877 |
Dátum: | 2024. Júl. 29. 11:53 |
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 29. 11:53 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34341 |
Actions (login required)
Tétel nézet |