Exploring the interplay of English academic reading and writing proficiency among international doctoral students

Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes: Exploring the interplay of English academic reading and writing proficiency among international doctoral students.
HELIYON, 10 (14). ISSN 2405-8440 (2024)

[thumbnail of PIIS2405844024106299_Heliyon.pdf]
Előnézet
Szöveg
PIIS2405844024106299_Heliyon.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Phyo Wai Mar MTMT
Nikolov Marianne MTMT
Hódi Ágnes MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 10
Szám: 14
Terjedelem: 12
Közlemény azonosító: e34598
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 35143192
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e34598
Dátum: 2024. Júl. 29. 09:20
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 29. 09:23
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34331
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet