Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
Exploring the interplay of English academic reading and writing proficiency among international doctoral students.
HELIYON, 10 (14).
ISSN 2405-8440
(2024)
Előnézet |
Szöveg
PIIS2405844024106299_Heliyon.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
| Szerző azonosítók: |
|
|||
|---|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
| Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | |||
| Publikáció dátuma: | 2024 | |||
| Kötet: | 10 | |||
| Szám: | 14 | |||
| Terjedelem: | 12 | |||
| Közlemény azonosító: | e34598 | |||
| ISSN: | 2405-8440 | |||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
|||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
| Nyelv: | angol | |||
| MTMT rekordazonosító: | 35143192 | |||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e34598 | |||
| Dátum: | 2024. Júl. 29. 09:20 | |||
| Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 29. 09:23 | |||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34331 |
| Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |

