Phyo Wai Mar; Nikolov Marianne; Hódi Ágnes:
Exploring the interplay of English academic reading and writing proficiency among international doctoral students.
HELIYON, 10 (14).
ISSN 2405-8440
(2024)
Előnézet |
Szöveg
PIIS2405844024106299_Heliyon.pdf - Megjelent verzió Download (1MB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | |||
Publikáció dátuma: | 2024 | |||
Kötet: | 10 | |||
Szám: | 14 | |||
Terjedelem: | 12 | |||
Közlemény azonosító: | e34598 | |||
ISSN: | 2405-8440 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
|||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 35143192 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e34598 | |||
Dátum: | 2024. Júl. 29. 09:20 | |||
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 29. 09:23 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34331 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |