Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka:
Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2).
pp. 25-39.
ISSN 2060-0623
(2024)
Előnézet |
Szöveg
ANYP_XVII_2024_2_2_motivacio.pdf - Megjelent verzió Download (438kB) | Előnézet |
Szerző azonosítók: |
|
|||||
---|---|---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||||
Folyóirat/kiadvány címe: | ANYANYELV-PEDAGÓGIA | |||||
Publikáció dátuma: | 2024 | |||||
Kötet: | 17 | |||||
Szám: | 2 | |||||
Oldalak: | pp. 25-39 | |||||
ISSN: | 2060-0623 | |||||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
|||||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||||
Nyelv: | magyar | |||||
MTMT rekordazonosító: | 35144883 | |||||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.21030/anyp.2024.2.2 | |||||
Dátum: | 2024. Júl. 29. 09:10 | |||||
Utolsó módosítás: | 2024. Júl. 29. 09:10 | |||||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34330 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |