Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása II.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (2). pp. 25-39. ISSN 2060-0623 (2024)

[thumbnail of ANYP_XVII_2024_2_2_motivacio.pdf]
Előnézet
Szöveg
ANYP_XVII_2024_2_2_motivacio.pdf - Megjelent verzió

Download (438kB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Szenczi Beáta
Fejes József Balázs MTMT
Vígh Tibor MTMT
Hódi Ágnes MTMT
Tary Blanka MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ANYANYELV-PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 17
Szám: 2
Oldalak: pp. 25-39
ISSN: 2060-0623
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 35144883
DOI azonosító: https://doi.org/10.21030/anyp.2024.2.2
Dátum: 2024. Júl. 29. 09:10
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 29. 09:10
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34330

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben