On The Marketing Challenges Of Early Stage Technology Transfer From The University Point Of View

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: On The Marketing Challenges Of Early Stage Technology Transfer From The University Point Of View.
In: Academic Proceedings of the 2015 University-Industry Interaction Conference: Challenges and Solutions for Fostering Entrepreneurial Universities and Collaborative Innovation. UIIN, Münster, pp. 214-230. (2015) ISBN 9789491901157

[thumbnail of SzabolcsPronay-NorbertBuzas_OnTheMarketingChallengesOfEarlyStageTechnologyTransferFromTheUniversityPointOfView.pdf] Szöveg
SzabolcsPronay-NorbertBuzas_OnTheMarketingChallengesOfEarlyStageTechnologyTransferFromTheUniversityPointOfView.pdf - Megjelent verzió
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (705kB) | Másolat kérése
[thumbnail of 2972125_címlap_tartalom.pdf] Szöveg
2972125_címlap_tartalom.pdf - Címlap/Tartalomjegyzék
Korlátozott hozzáférés: SZTE polgárok számára hozzáférhető, repozitóriumba való belépés után

Download (1MB) | Másolat kérése
Szerző azonosítók:
Prónay Szabolcs MTMT
Buzás Norbert MTMT
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2015
Terjedelem: 17
Oldalak: pp. 214-230
ISBN: 9789491901157
Kiadó: UIIN
Kiadás helye: Münster
Kar/Egység: Központi egységek
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2972125
Dátum: 2024. Júl. 23. 08:38
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 23. 08:38
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34234

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben