On the Challenges of the Science to Business (S2B) Marketing : Role of Potential and Partnership in Early Stage Technology Transfer

Prónay Szabolcs; Buzás Norbert: On the Challenges of the Science to Business (S2B) Marketing : Role of Potential and Partnership in Early Stage Technology Transfer.
In: Proceedings of the 6th International Conference for Entrepreneurship, Innovation and Regional Development. LookUs Scientific, Istanbul, pp. 203-212. (2013) ISBN 9789944380096

[thumbnail of 2377642.pdf]
Előnézet
Szöveg
2377642.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB) | Előnézet
Szerző azonosítók:
Prónay Szabolcs MTMT
Buzás Norbert MTMT
Mű típusa: Könyv része
Publikáció dátuma: 2013
Terjedelem: 10
Oldalak: pp. 203-212
ISBN: 9789944380096
Kiadó: LookUs Scientific
Kiadás helye: Istanbul
Kar/Egység: Központi egységek
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 2377642
Dátum: 2024. Júl. 23. 08:52
Utolsó módosítás: 2024. Júl. 23. 08:52
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/34232

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben