Achuodho Hamphrey Ouma; Pikó Bettina:
Experiencing online training and educational inequality in TVET delivery among trainers and trainees in Kenya during the COVID-19 pandemic : A case study.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ), 14 (4).
pp. 428-445.
ISSN 2062-9605
(2024)
Szöveg
HERJ-article-10.1556-063.2024.00273.pdf - Elfogadott verzió Download (848kB) |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) | ||
Publikáció dátuma: | 2024 | ||
Kötet: | 14 | ||
Szám: | 4 | ||
Oldalak: | pp. 428-445 | ||
ISSN: | 2062-9605 | ||
Kar/Egység: | Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 34896528 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1556/063.2024.00273 | ||
Dátum: | 2024. Jún. 18. 09:03 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Dec. 17. 15:29 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/33200 |
Actions (login required)
Tétel nézet |