Experiencing online training and educational inequality in TVET delivery among trainers and trainees in Kenya during the COVID-19 pandemic : A case study

Achuodho Hamphrey Ouma; Pikó Bettina: Experiencing online training and educational inequality in TVET delivery among trainers and trainees in Kenya during the COVID-19 pandemic : A case study.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ). pp. 1-18. ISSN 2062-9605 (2024)

[thumbnail of HERJ-article-10.1556-063.2024.00273.pdf] Szöveg
HERJ-article-10.1556-063.2024.00273.pdf - Elfogadott verzió

Download (848kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ)
Publikáció dátuma: 2024
Oldalak: pp. 1-18
ISSN: 2062-9605
Kar/Egység: Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34896528
DOI azonosító: https://doi.org/10.1556/063.2024.00273
Dátum: 2024. Jún. 18. 09:03
Utolsó módosítás: 2024. Jún. 18. 09:03
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/33200

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet