Achuodho Hamphrey Ouma; Pikó Bettina:
Experiencing online training and educational inequality in TVET delivery among trainers and trainees in Kenya during the COVID-19 pandemic : A case study.
HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ).
pp. 1-18.
ISSN 2062-9605
(2024)
Szöveg
HERJ-article-10.1556-063.2024.00273.pdf - Elfogadott verzió Download (848kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | HUNGARIAN EDUCATIONAL RESEARCH JOURNAL (HERJ) |
Publikáció dátuma: | 2024 |
Oldalak: | pp. 1-18 |
ISSN: | 2062-9605 |
Kar/Egység: | Szent-Györgyi Albert Orvostudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34896528 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1556/063.2024.00273 |
Dátum: | 2024. Jún. 18. 09:03 |
Utolsó módosítás: | 2024. Jún. 18. 09:03 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/33200 |
Actions (login required)
Tétel nézet |