Mamad Abderrahim; Vígh Tibor:
Student perspectives on preferences and reported instructor practices of written feedback in the Moroccan EFL university context.
HELIYON, 10 (11).
ISSN 2405-8440
(2024)
|
Szöveg
PIIS2405844024077259.pdf - Megjelent verzió Download (662kB) |
| Szerző azonosítók: |
|
||
|---|---|---|---|
| Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
| Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | ||
| Publikáció dátuma: | 2024 | ||
| Kötet: | 10 | ||
| Szám: | 11 | ||
| Terjedelem: | 16 | ||
| Közlemény azonosító: | e31694 | ||
| ISSN: | 2405-8440 | ||
| Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
| Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
| Nyelv: | angol | ||
| MTMT rekordazonosító: | 34886034 | ||
| DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e31694 | ||
| Dátum: | 2024. Máj. 30. 09:08 | ||
| Utolsó módosítás: | 2024. Máj. 30. 09:08 | ||
| URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/32294 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |


Repozitóriumi letöltési statisztika
Repozitóriumi letöltési statisztika