Mamad Abderrahim; Vígh Tibor:
Student perspectives on preferences and reported instructor practices of written feedback in the Moroccan EFL university context.
HELIYON, 10 (11).
ISSN 2405-8440
(2024)
![]() |
Szöveg
PIIS2405844024077259.pdf - Megjelent verzió Download (662kB) |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | HELIYON | ||
Publikáció dátuma: | 2024 | ||
Kötet: | 10 | ||
Szám: | 11 | ||
Terjedelem: | 16 | ||
Közlemény azonosító: | e31694 | ||
ISSN: | 2405-8440 | ||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | ||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 34886034 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e31694 | ||
Dátum: | 2024. Máj. 30. 09:08 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Máj. 30. 09:08 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/32294 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |