Student perspectives on preferences and reported instructor practices of written feedback in the Moroccan EFL university context

Mamad Abderrahim; Vígh Tibor: Student perspectives on preferences and reported instructor practices of written feedback in the Moroccan EFL university context.
HELIYON, 10 (11). ISSN 2405-8440 (2024)

[thumbnail of PIIS2405844024077259.pdf] Szöveg
PIIS2405844024077259.pdf - Megjelent verzió

Download (662kB)
Szerző azonosítók:
Mamad Abderrahim MTMT
Vígh Tibor MTMT
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: HELIYON
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 10
Szám: 11
Terjedelem: 16
Közlemény azonosító: e31694
ISSN: 2405-8440
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem (2000-)
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34886034
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2024.e31694
Dátum: 2024. Máj. 30. 09:08
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 30. 09:08
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/32294

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben

Loading...