Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka:
Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES, 40 (5).
pp. 489-511.
ISSN 1057-3569
(2023)
Szöveg
34413321_megjelent.pdf - Elfogadott verzió Download (324kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES |
Publikáció dátuma: | 2023 |
Kötet: | 40 |
Szám: | 5 |
Terjedelem: | 23 |
Oldalak: | pp. 489-511 |
ISSN: | 1057-3569 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar Juhász Gyula Pedagógusképző Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34413321 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1080/10573569.2023.2286960 |
Dátum: | 2024. Máj. 06. 13:48 |
Utolsó módosítás: | 2024. Szep. 13. 10:52 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/30587 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |