Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Home Reading Support in Grades Four, Six, and Eight: Does Student Reading Motivation Matter?
READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES, 40 (5). pp. 489-511. ISSN 1057-3569 (2023)

[thumbnail of 34413321_megjelent.pdf] Szöveg
34413321_megjelent.pdf - Elfogadott verzió

Download (324kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: READING & WRITING QUARTERLY: OVERCOMING LEARNING DIFFICULTIES
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 40
Szám: 5
Terjedelem: 23
Oldalak: pp. 489-511
ISSN: 1057-3569
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34413321
DOI azonosító: https://doi.org/10.1080/10573569.2023.2286960
Dátum: 2024. Máj. 06. 13:48
Utolsó módosítás: 2024. Szep. 13. 10:52
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/30587
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 1 Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben