Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.

Szenczi Beáta; Fejes József Balázs; Vígh Tibor; Hódi Ágnes; Tary Blanka: Javaslatok a szövegértés tantárgyakba ágyazott fejlesztéséhez – az olvasási motiváció támogatása I.
ANYANYELV-PEDAGÓGIA, 17 (1). pp. 5-21. ISSN 2060-0623 (2024)

[thumbnail of ANYP_XVII_2024_1_1.pdf] Szöveg
ANYP_XVII_2024_1_1.pdf - Megjelent verzió

Download (617kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ANYANYELV-PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 17
Szám: 1
Oldalak: pp. 5-21
ISSN: 2060-0623
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Juhász Gyula Pedagógusképző Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 34822290
DOI azonosító: https://doi.org/10.21030/anyp.2024.1.1
Dátum: 2024. Máj. 06. 13:06
Utolsó módosítás: 2024. Máj. 06. 13:06
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/30584

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben