A tanuláshoz, a tankönyvi szövegek megértéséhez nélkülözhetetlen szókincs játékos, számítógép-alapú, személyre szabott fejlesztése 2-4. évfolyamon : kontrollcsoportos hatásvizsgálat

Habók Anita; Magyar Andrea; Molnár Gyöngyvér: A tanuláshoz, a tankönyvi szövegek megértéséhez nélkülözhetetlen szókincs játékos, számítógép-alapú, személyre szabott fejlesztése 2-4. évfolyamon : kontrollcsoportos hatásvizsgálat.
MAGYAR PEDAGÓGIA, 123 (3). pp. 145-161. ISSN 0025-0260 (2023)

[thumbnail of Habok_Mped20233.pdf] Szöveg
Habok_Mped20233.pdf - Megjelent verzió

Download (1MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: MAGYAR PEDAGÓGIA
Publikáció dátuma: 2023
Kötet: 123
Szám: 3
Oldalak: pp. 145-161
ISSN: 0025-0260
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: magyar
MTMT rekordazonosító: 34761197
DOI azonosító: https://doi.org/10.14232/mped.2023.3.145
Dátum: 2024. Ápr. 21. 14:39
Utolsó módosítás: 2024. Ápr. 21. 14:39
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/30152

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben