Supriadi Nanang; Jamaluddin Z Wan; Suherman Suherman:
The role of learning anxiety and mathematical reasoning as predictor of promoting learning motivation: The mediating role of mathematical problem solving.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 52.
ISSN 1871-1871
(2024)
Szöveg
1-s2.0-S187118712400035X-main1.pdf - Megjelent verzió Download (3MB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY |
Publikáció dátuma: | 2024 |
Kötet: | 52 |
Terjedelem: | 16 |
Közlemény azonosító: | 101497 |
ISSN: | 1871-1871 |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34785645 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2024.101497 |
Dátum: | 2024. Ápr. 15. 08:15 |
Utolsó módosítás: | 2024. Ápr. 15. 08:15 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/30113 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 4 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
Tétel nézet |