Supriadi Nanang; Jamaluddin Z Wan; Suherman Suherman:
The role of learning anxiety and mathematical reasoning as predictor of promoting learning motivation: The mediating role of mathematical problem solving.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 52.
ISSN 1871-1871
(2024)
![]() |
Szöveg
1-s2.0-S187118712400035X-main1.pdf - Megjelent verzió Download (3MB) |
Szerző azonosítók: |
|
|||
---|---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |||
Folyóirat/kiadvány címe: | THINKING SKILLS AND CREATIVITY | |||
Publikáció dátuma: | 2024 | |||
Kötet: | 52 | |||
Terjedelem: | 16 | |||
Közlemény azonosító: | 101497 | |||
ISSN: | 1871-1871 | |||
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar | |||
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem (2000-) | |||
Nyelv: | angol | |||
MTMT rekordazonosító: | 34785645 | |||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.tsc.2024.101497 | |||
Dátum: | 2024. Ápr. 15. 08:15 | |||
Utolsó módosítás: | 2024. Ápr. 15. 08:15 | |||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/30113 |
Hivatkozások száma a Web of Science® -ben: 9 | Idéző cikkek megtekintése a Web of Science® felületén |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |