The role of learning anxiety and mathematical reasoning as predictor of promoting learning motivation: The mediating role of mathematical problem solving

Supriadi Nanang; Jamaluddin Z Wan; Suherman Suherman: The role of learning anxiety and mathematical reasoning as predictor of promoting learning motivation: The mediating role of mathematical problem solving.
THINKING SKILLS AND CREATIVITY, 52. ISSN 1871-1871 (2024)

[thumbnail of 1-s2.0-S187118712400035X-main1.pdf] Szöveg
1-s2.0-S187118712400035X-main1.pdf - Megjelent verzió

Download (3MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: THINKING SKILLS AND CREATIVITY
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 52
Terjedelem: 16
Közlemény azonosító: 101497
ISSN: 1871-1871
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34785645
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.tsc.2024.101497
Dátum: 2024. Ápr. 15. 08:15
Utolsó módosítás: 2024. Ápr. 15. 08:15
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/30113

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet