Soeharto Soeharto; Martono Martono; Hairida Hairida; Akhmetova Aigul; Arifiyanti Fitria; Csapó Benő; Charalambos Charalambous:
The metacognitive awareness of reading strategy among pre-service primary teachers and the possibility of rating improvement using Rasch analysis.
STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION, 80.
ISSN 0191-491X
(2024)
Szöveg
1-s2.0-S0191491X23000858-main.pdf - Megjelent verzió Download (3MB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION |
Publikáció dátuma: | 2024 |
Kötet: | 80 |
Terjedelem: | 12 |
Közlemény azonosító: | 101319 |
ISSN: | 0191-491X |
Kar/Egység: | Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar |
Intézmény: | Szegedi Tudományegyetem |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34527536 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2023.101319 |
Dátum: | 2024. Már. 21. 12:04 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 21. 12:04 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29938 |
Actions (login required)
Tétel nézet |