The metacognitive awareness of reading strategy among pre-service primary teachers and the possibility of rating improvement using Rasch analysis

Soeharto Soeharto; Martono Martono; Hairida Hairida; Akhmetova Aigul; Arifiyanti Fitria; Csapó Benő; Charalambos Charalambous: The metacognitive awareness of reading strategy among pre-service primary teachers and the possibility of rating improvement using Rasch analysis.
STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION, 80. ISSN 0191-491X (2024)

[thumbnail of 1-s2.0-S0191491X23000858-main.pdf] Szöveg
1-s2.0-S0191491X23000858-main.pdf - Megjelent verzió

Download (3MB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: STUDIES IN EDUCATIONAL EVALUATION
Publikáció dátuma: 2024
Kötet: 80
Terjedelem: 12
Közlemény azonosító: 101319
ISSN: 0191-491X
Kar/Egység: Bölcsészet- és Társadalomtudományi Kar
Intézmény: Szegedi Tudományegyetem
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34527536
DOI azonosító: https://doi.org/10.1016/j.stueduc.2023.101319
Dátum: 2024. Már. 21. 12:04
Utolsó módosítás: 2024. Már. 21. 12:04
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29938

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben