Nabhan Salim:
Bringing multiliteracies into process writing approach in ELT classroom: Implementation and reflection.
Journal of English Education, Literature and Culture, 4 (2).
pp. 156-170.
ISSN 2477-5304
(2019)
Szöveg
9.Bringingmultiliteraciesintoprocesswritingapproach.pdf - Megjelent verzió Download (228kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | Journal of English Education, Literature and Culture |
Publikáció dátuma: | 2019 |
Kötet: | 4 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 156-170 |
ISSN: | 2477-5304 |
Kar/Egység: | Nem SZTE egység |
Intézmény: | Más intézmény |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34224795 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.30659/e.4.2.156-170 |
Dátum: | 2024. Már. 04. 15:05 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 04. 15:05 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29763 |
Actions (login required)
Tétel nézet |