Bringing multiliteracies into process writing approach in ELT classroom: Implementation and reflection

Nabhan Salim: Bringing multiliteracies into process writing approach in ELT classroom: Implementation and reflection.
Journal of English Education, Literature and Culture, 4 (2). pp. 156-170. ISSN 2477-5304 (2019)

[thumbnail of 9.Bringingmultiliteraciesintoprocesswritingapproach.pdf] Szöveg
9.Bringingmultiliteraciesintoprocesswritingapproach.pdf - Megjelent verzió

Download (228kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: Journal of English Education, Literature and Culture
Publikáció dátuma: 2019
Kötet: 4
Szám: 2
Oldalak: pp. 156-170
ISSN: 2477-5304
Kar/Egység: Nem SZTE egység
Intézmény: Más intézmény
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34224795
DOI azonosító: https://doi.org/10.30659/e.4.2.156-170
Dátum: 2024. Már. 04. 15:05
Utolsó módosítás: 2024. Már. 04. 15:05
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29763

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben