Nabhan Salim:
Bringing multiliteracies into process writing approach in ELT classroom: Implementation and reflection.
Journal of English Education, Literature and Culture, 4 (2).
pp. 156-170.
ISSN 2477-5304
(2019)
![]() |
Szöveg
9.Bringingmultiliteraciesintoprocesswritingapproach.pdf - Megjelent verzió Download (228kB) |
Szerző azonosítók: |
|
|
---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | |
Folyóirat/kiadvány címe: | Journal of English Education, Literature and Culture | |
Publikáció dátuma: | 2019 | |
Kötet: | 4 | |
Szám: | 2 | |
Oldalak: | pp. 156-170 | |
ISSN: | 2477-5304 | |
Kar/Egység: | Nem SZTE egység | |
Intézmény: | Más intézmény | |
Nyelv: | angol | |
MTMT rekordazonosító: | 34224795 | |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.30659/e.4.2.156-170 | |
Dátum: | 2024. Már. 04. 15:05 | |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 04. 15:05 | |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29763 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |