Exploring Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK) in English Language Classroom Setting: In-Service English Teachers’ Perspectives

Kirana Galuh Dara; Nabhan Salim: Exploring Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK) in English Language Classroom Setting: In-Service English Teachers’ Perspectives.
ELLITE: Journal of English Language, Literature, and Teaching, 6 (2). pp. 70-77. ISSN 2527-4120 (2021)

[thumbnail of 6.ExploringTPACK.pdf] Szöveg
6.ExploringTPACK.pdf - Megjelent verzió

Download (163kB)
Mű típusa: Folyóiratcikk
Folyóirat/kiadvány címe: ELLITE: Journal of English Language, Literature, and Teaching
Publikáció dátuma: 2021
Kötet: 6
Szám: 2
Oldalak: pp. 70-77
ISSN: 2527-4120
Kar/Egység: Nem SZTE egység
Intézmény: Más intézmény
Nyelv: angol
MTMT rekordazonosító: 34224797
DOI azonosító: https://doi.org/10.32528/ellite.v6i2.6090
Dátum: 2024. Már. 04. 14:53
Utolsó módosítás: 2024. Már. 04. 14:53
URI: http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29760

Actions (login required)

Tétel nézet Tétel nézet

Letöltések

Letöltések havi bontásban az elmúlt egy évben