Kirana Galuh Dara; Nabhan Salim:
Exploring Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK) in English Language Classroom Setting: In-Service English Teachers’ Perspectives.
ELLITE: Journal of English Language, Literature, and Teaching, 6 (2).
pp. 70-77.
ISSN 2527-4120
(2021)
Szöveg
6.ExploringTPACK.pdf - Megjelent verzió Download (163kB) |
Mű típusa: | Folyóiratcikk |
---|---|
Folyóirat/kiadvány címe: | ELLITE: Journal of English Language, Literature, and Teaching |
Publikáció dátuma: | 2021 |
Kötet: | 6 |
Szám: | 2 |
Oldalak: | pp. 70-77 |
ISSN: | 2527-4120 |
Kar/Egység: | Nem SZTE egység |
Intézmény: | Más intézmény |
Nyelv: | angol |
MTMT rekordazonosító: | 34224797 |
DOI azonosító: | https://doi.org/10.32528/ellite.v6i2.6090 |
Dátum: | 2024. Már. 04. 14:53 |
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 04. 14:53 |
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29760 |
Actions (login required)
Tétel nézet |