Kirana Galuh Dara; Nabhan Salim:
Exploring Technological Pedagogical and Content Knowledge (TPACK) in English Language Classroom Setting: In-Service English Teachers’ Perspectives.
ELLITE: Journal of English Language, Literature, and Teaching, 6 (2).
pp. 70-77.
ISSN 2527-4120
(2021)
![]() |
Szöveg
6.ExploringTPACK.pdf - Megjelent verzió Download (163kB) |
Szerző azonosítók: |
|
||
---|---|---|---|
Mű típusa: | Folyóiratcikk | ||
Folyóirat/kiadvány címe: | ELLITE: Journal of English Language, Literature, and Teaching | ||
Publikáció dátuma: | 2021 | ||
Kötet: | 6 | ||
Szám: | 2 | ||
Oldalak: | pp. 70-77 | ||
ISSN: | 2527-4120 | ||
Kar/Egység: | Nem SZTE egység | ||
Intézmény: | Más intézmény | ||
Nyelv: | angol | ||
MTMT rekordazonosító: | 34224797 | ||
DOI azonosító: | https://doi.org/10.32528/ellite.v6i2.6090 | ||
Dátum: | 2024. Már. 04. 14:53 | ||
Utolsó módosítás: | 2024. Már. 04. 14:53 | ||
URI: | http://publicatio.bibl.u-szeged.hu/id/eprint/29760 |
Actions (login required)
![]() |
Tétel nézet |